Kirikkale canım benim de gebelik şekerim var çok dikkat ediyorum 20. Haftadan beri ama suyum fazla bebek önce 2 hafta öndeydi bi süredir 3 hafta önde baş karın çevresi 3 bacak boyu 2.5 hafta falan önde.erken doğum riskim var ama şekerle alakalı değil aklına o gelmesin geçen hafta lekelenmem oldu kırmızı sonra nişanım falan geldi sancım açıklığım oldu.neyse durduruldu şimdilik şu an 32 haftalığız ama 34 35 ile uyumluyuz doktorum erken doğum olursa sorun olmaz ama doğmazsa da 40haftayı beklemeyiz dedi