Burcu582
Merhabalar stresli bi gebelik geçiriyorum geçen hafta doktor kese yassı sekli düzgün değil bir haftada geride demişti cok sükür şimdi haftasını yakaladı gayet yuvarlak oldu bebeğide gördük kalp atışı için yarın çağırdı.dün akşam pembe kırmızıya dönük lekelerim oldu cok korkuyorum progestanda içiyorum başına gelip de kanamalara ragmen saglıklı doğum yapan var mı???
Sevval
Benimse öyle oldu ama şükür sıkıntı yok şimdi sizinkide yerleşme kanamasıdır yada kalan kandır sorun olmaz korkmayın 🤗
Tulin
Bende bugun 6+3 haftaligim. Bizde haftaya kalp atisini duymak icin dr a gidecegiz. Bende de hafif kanama oldu. Bende cok stresliyim aslinda. Umarim dusuk belirtisi degildir ...🙏🏻