Ceeylan yanlış hatırlamıyorsam ilk ayımda lavabodan çıkarken peçetede gördüm açık pembe gibi bi kan gelmişti bi daha hiç gelmedi , sonra ikinci ayımda yaşadım o da aynı şekilde açık pembe gibi lavabodan çıkarken peçetede gördüm çok korktum düşük vs falan diye doktor bol bol dinlen dedi çünkü doktorlar bilemiyor düşük mü yerleşme mi diye bana da her ihtimale karşı dinlen yat demişti bende iki üç ay kendimi yorucak şeyler yapmadım bebeğimin yerleşmesi için şuan 38 haftama giricem çok şükür bebeğim sağlıklı bekliyoruz