acabakim Lokman Hekim Sincan Pakize Eylem Şeker Arı’ya giden gebeler görüşlerinizi yazarsanız sevinirim
Elbet-birgun-kavusacagiz acabakim o doktoru bilmiyorum canim ama ben irade musagile gidiyodum cok memnundum
acabakim Elbet-birgun-kavusacagiz ben doktorumu değiştirebilirim de araştırma yapıyorum, doğumuna da girdi mi irade hanım peki
Elbet-birgun-kavusacagiz acabakim gebeligim devam etmedi maalesef. Kurtajimi falanda irade hocam yapti benimle agladigini bilirim cok tatli guler yuzlu isinin ehli bi doktor
acabakim Elbet-birgun-kavusacagiz Allah hayırlı olanı versin hepimiz için, üzüldüm inşallah kucağınız boş kalmaz hayırlısı ile sizin de. Sorum biraz yersiz olmuş kusura bakmayın 😐
Seydasaffet Ben Eylem hanıma gidiyorum gayet memnunum, net bir doktor haliyle pandemi yüzünden biraz seviyeli. İlk doğumumu da orada yapmıştım tavsiye ederim 🌼☺️