Bir çok postta kendi hemşirelik bilgilerime dayanarak nacizane cevap vermeye çalışıyorum bazen bilmediğim konuda ise tanıdığım doktorlardan bilgi alıp mutlaka cevap veriyorum ama arkadaşlarım bazen sorduğunuz soruları biraz düşünün doktor şu ilacı verdi içsem mi, bebeğimin kilosu sizinkinden neden düşük, Hamilelikteki oruç sorularınız, doktora gittim orucum bozulurmu, sakız yuttum bebeğimemi yapışır o kadar çok yazacak şey varki. Herkes birbirine o kadar yardım etmeye çalışıyor ki bu tarz sorular çok gereksiz olmuyor mu…