Alara005 Kizlar ya affedersiniz ama bir şey sormam da gerek rahmimin kenar tarafları şişmiş korktum nedenini bilen var mi
Buketkucuk Alara005 vajinanız kilo aldıysanız, karnınız büyüdüyse üzerine ağırlık bindiğinden kabarmış gibi görünebilir benimde öyle ben 37+1 haftalığım. Onun dışında kabarcıklar falan varsa eğer doktora başvurun alejiniz falan olabilir belki
Senass Alara005 canım merhaba . Ya bende bugün farkettim böyle afedersin vajina sağ tarafta şişlik var bide böyle küçük nohut tanelerinde şişlikler oluşmuş seninkide mi öyle ve benimki hep dıştan bi ağrı var sanki böyle darbe almış gibi sürekli bugünde farkettim o ağrıyan yerler hep şiş
Alara005 Buketkucuk elimi attim dudak kısmı şiş balon gibi olmuş korktum :((( affedersiniz utanarak yazıyorum
Buketkucuk Alara005 utanılacak birşey yok ki, dediğim gibi benimde şuan öyle ama üstüne binen kilodan, göbeğimden dolayı öyle
Halimeo Utanma bebeğine zarar gelmesini istemiyorsan yaz bazı akıntı kaşıntı iltihaplanmalar erken doğuma neden oluyor
Neslihan_13 Bendede olmuştu ama geçti kendiliğinden bebeğin rahime baskı yapmasından olabiliyor ama korkma eger iltihap yada kaşıntı yoksa