Benim de iki kaybım var ilki kürtaj ikincisi düşük oldu şimdi 7+6 yım bugun gitiim doktorun rahmin etrafı kanlı dedi ve 10 tane igne vurulmamı söyledi günde bir tane ayrıca coraspirin ve pogestan kullanıyorum sabah akşm fitil olarak bakalım hayırlısı 10 gün sonrq yıne gideceğim 😔