Mercimegimm bana da oldu bi ara çok etkisinde kaldım ama gece de gündüz de bildiğin duaları et canım. Bide ezan okunduğunda salavat çek dua et elini karnında gezip hem allah koruyor hem de çok iyidir anne karnındaki bebeği sakinleştiriyor dua 🤲 Aklında bulunsun canım gece yatağa girince de duanı et uyu. Evham yapma şeytanın işleri o bende bazen yapıyorum ama sonra Allah’ıma sığınıyorum sonra bakıyorum bebeğim tekmeliyor o zaman rahatlıyorum şükrediyorum 🙏🏻 Allahım tez vakitte kavuştursun hepimizi yavrularımıza