Arya90 Kizlar yeni dogan bebegim 16 gunluk emerken bogazina sut kaciyor oksuruyor.Bu durumu yasayan varmi.Ne yapmam gerekiyor o sirada
Demir06 Arya90 bebeğin üzerine eğiliyor olabilir misiniz,dik pozisyonda gerekirse bebeğin altına emzirme yastığı koyarak bir deneyin
Tugba1421 Arya90 benimde 11 günlük canım süt çok fazla geldiği için oluyor öyle olduğunda alnına hafif masajla geçiyor
Tugba1421 Arya90 hafif hafif sırtına vuruyorum tabiki ama alnına o masajı yapmak çok iyi geliyo hemen duzeliyo
okroya Sütün fazla geliyorsa tazyikli geliyorsa ondandır. Normalde makas tutuşu asla önerilmez ama tazyikli geldiği zamanlarda göğüs ucunuzu makas tutuşu şeklinde tutup biraz öyle emzirip daha sonra elinizi birakip devam edebilirsiniz ✨
mmek_2014 Süt tazyikli gelince öyle oluyor. Benim oglum da ilk 1 ay hep öyle olmuştu. Çok dikkatli olun mümkün oldugunca yan tutun yada ters çevirip sırtına hafif vurun ben öyle yaptım hep
Beyzan Sütün tazyikli geliyor olabilir ben bebeği üstüme yatırıp emziriyordum süt fışkırır gibi akıyordu ya da çok az sağ ezmirmeden önce meme boşalsin sonrasında emzir.