mjora Tugcetatli 33. Hafta içindeyim ben baştan beri decavit kullanıyorum fazladan aldığım omega3 var bi tek bebeğin gelişimi de benm değerlerimde Allaha şükür iyi o kadar para vermeye gerek yok bence