Ebruuuusalman 5 haftalik hamileyim Bu yandan mugdem agrio bulanio canim bse istemiyor bi yandanda canım tatlı seyler istio adete yakn olur ya tatli istegi onun gbi normalmi bu szdede oluyormu böle seyler
sumeyye_81 Ebruuuusalman bende 6+3 gunluk gebeyim midem bulaniyor yanıyor canim pek bisey cekmiyor canim tatli cekti kadayif annem yapti ondan bi dilim anca yedim cok farkli ya mide yanmasi 5 haftalikken basladi ilk gebeligimde dogana kadar ne bulanti ne kusma ne tiksinme olmadi bu biraz farkli 🤢
Ezehraa Ebruuuusalman mercimeginannesi21 bende şuan 5+5 haftadayım midem 3 gündür çok kötü nasıl olacak böyle bilmiyorum kullandığınız ilaç var mı
mercimeginannesi21 Bende de oluyor 6. Hafta da başladı. Bir haftadır böyleyim 😔 Orucu açınca daha kötü oluyorum, birşeyler yemek midemi daha da bulandırıyor. Geçen hafta kontrolüm vardı doktorum bir ilaç önerdi, devam ederse doktorun önerir belki
Ebruuuusalman mercimeginannesi21 hadi ya demekki tek ben deilmisim yarn dr gtcem bi solerim belki biseler önerir
Ebruuuusalman sumeyye_81 bsnimde ilk gebeligimde bole seyper yasamadm.hatrlamiom bile ama.bu ikince bole olunca acaba normalmi die bu seferde korku basio
mercimeginannesi21 Ezehraa doktorum bi ilaç verdi onu kullanıyorum. Alışıyorsun zamanla mecbur sabredicez 😔 Doktor kontrolünde dile getir belki doktorun bi ilaç önerir ben şimdi benimkini söylemiyim doğru olmaz.
Ezehraa mercimeginannesi21 ya benim 2. Gebeliğim zaten ilkinde bu kadar erken başlamamıştı bir ilaç kullandım da ismini de hatırlamayamıyorum ozy mi bişey ona benzer dedim eğer işe yarıyorsa belki aynı ilaçtır alıp kullanayım Ramazan olmasa neyse de Oruçken çok kötü yapıyor