Şuan 36+1 haftalığız 33 den beri geçmek bilmeyen sancılarım var. Geçen hafta 1 gece hastanede yattım serumla geciktirdiler. Ondan önce ciğer geliştirici iğne vuruldu. Hastanede yattığım gece 75e kadar çıktı sancılarım nstde. Şuan progestan kullanıyorum ama sancılarım hala devam ediyor. Benim gibi olan anneler var mı?? İlaç bitince bidaha kullanma dedi doktorum bitince gelir mi acaba bebeğim