Sevvalkrbg Dilos5555_ Benim hafiften göbeğim var 62-63 kiloyum 😊 Hareket konusunda sanki bazen birşeyler oluyor ama tam emin değilim 17+4 üz ama biz 🤗
Melike-Alya Benim 7 . Ayıma kadar hamile olduğumu kimse anlamadı balım iç karnın genişse son aylara doğru anca belli olur
kucuktosbik27 Dilos5555_ benim 24 te belli oldu şimdi 34+4 teyim kapatamıyorum göbeğimi kocaman oldu😅
Papatyalar2424 Dilos5555_ Ya çıkmadığı iyi kuzu ileri ki zamanlar da öyle zorlanacaksın ki hele yatakta sağa sola dönmekte diceksin o zaman da keşke bu kadar cikmasaydi🤣🤣 benim ilk gebeliğim de 5 aylıkken 7 aylık gibiydi 🤣🤣iç karnım dar olduğu için oğlum şimdi 1 yaşında 10 haftalık gebeyim çıkmasın diye dua ediyorum 🤣🤣🤣
Muratnannesi Dilos5555_ ilk gebelikte öyle oluyor. İkinci gebelikte ise hemen karnın çıkıyor. 17-20.hafta arası hissedersin.
Momsmoms Dilos5555_ bebeğin ilk hareketlerini 20 de hissettim suan 22 yiz hala kimse hamile olduğumu anlamıyor 3 kilo aldım ve karnım yok çok takmayın😅😂
Mimhb Dilos5555_ ilk gebelikse hissetmeniz için erken. Göbek çıkma durumu da biraz sizin kilonuzla alakalı. Çok zayıfsanız karnınız elbet çıkacak ama biraz kilonuz varsa çok belli olmayabilir.
Gglhtrk Dilos5555_ Normal canım son haftalarda oyle bi çıkıyo ki ama:)30′dan sonra artarak çıkmaya başladı benim
mavis24 Dilos5555_ 29. Haftaya giricem 3 aylık gibi duran bi göbeğim var sadece nerdeyse doğurucam ama hala çok az göbeğim var zayıf ve uzun boyluyum bebek gelişimide haftasıyla uyumlu gidiyo ama benim göbek hiç çıkmaya niyetli değil
Mom040 Çok şanslısınız, 20.haftadayım bayağı hamile olduğum belli oluyor. Resmen iç karnım çay kaşığı kadarmış çocuğum dışarda büyüyor.