Nur_grvn benim cok ani bir sekilde oldu.. apar topar ameliyata aldilar cok korkarak gittim ani oldugu icin ama korkacak hiçbir sey yoktu.. ilk girdigimde nefes alamadım yapmiycam dedim ama sakinlestirdiler.. hicbir sey hissetmiyorsun zaten canin falan yanmıyor ameliyat kısmı kolay 😁 sonrasinda ise agri olmadi desem yalan olur ama agri kesicilerle hemen agriyi kesiyorlar.. ilk yuruyuse kalkmak biraz zor.. ama her seyin zorlugu illaki oluyor.. kesinlikle yürümeye basladiktan sonra oturma.. her firsatta hareket etmeye çalış nir kac gune bir seyin kalmiyor zaten