oykuyener ben özel hastanede yaptırdım geçen hafta salı benden sadece kan tahlili ücreti alındı içeceğin parası alınmadı. Ama her hastanenin para politikası farklı hastanenize sormaniz daha iyi olur ya da burada gitmek istediğiniz hastanenin adını yazarsaniz belki başka gidenler de vardır