selda_inan Merhabalar , hayırlı ramazanlar diliyorum. Biz 26 cı haftadayız ve hala ismimiz yok 🤭 önerileriniz varsa çok seviniriz ☺️
byzza16 selda_inan merhaba sizede hayırlı ramazanlar ☺️ ben kızımın ismini Meva koyucam Cennetül Meva diye geçiyor cennet ismi. Şehitlerin ve güzel amel işleyenlerin girdiği cennet demek. Hem anlamı çok güzel hem pek duyulmamış hemde kısa ☺️