Kızlar 35+1im 2 gün önceye kadar hareketleri herşeyi çok iyiydi 2 gün önce gece karnımda çok büyük bi hareketlenme oldu o zamandan beri bebeğim eskisi kadar hareket etmiyor çok azaldı hareketleri akıntım da azaldı birde kasıklarım da bıçak saplanıyor gibi acı var sizde de oldu mu veya bi öneriniz varmı sizce bi doktora görünmeli miyim