Littlespy sgylnz06 Batıkent Medical Park Hastanesi’ne gidiyorum ben 🙋🏻♀️ Aylin Ayrım hocaya gidiyorum 💙🤓
sgylnz06 Humanur2021 evet hatta perşembe günüde kadın doğum 3 olacam ikili test var hayırlı sonuç alırım inşallah
Humanur2021 sgylnz06 inşallah 🌸🤲 bende ikiliye 3 e gitmiştim gerçi orası bakıyor benimde perşembe kontrolüm var bende 8e gidiyorum şuan:)
Annekusum Iremalp cok sanslisinz onu takip ediyorum instagramdan cok şeker bi hoca durumum olsa kesinlikle ona gderdimm 😍😍
Mom54544 sgylnz06 Ben 🙋 030215 GKP22 Şehir hastanesi dikkatimi çekti 😂 kaçıncı haftalardasiniz bastan beri mi gidiyosunuz
sgylnz06 Humanur2021 ikili tarama testin nasıl çıktı ve cinsiyet söylüyorlarmı 12+4 gün olacak perşembe günü acaba söylermi cinsiyeti ve ikili test nasıl oluyor
Humanur2021 sgylnz06 cinsiyeti sormamıştım doğrusu sorsamda söylermiydi bilmem . Benim güzel cıktı çok şükür Önce ultrasonla bakıyor ense kalınlığı falan ölçülüyor down sendrom riski falan sonra kan alıyor oda 10 gün içinde çıkıyor
13345m kadriyeahmet hadi ya bende ilk etliği düşündüm de orda bebek için yogum bakım yok dediler bide etlik uzak diye sincan tercih ettim annemgil sincandalar oradan gelip gitmesi kolay oluyor 😊