Mom54544 sgylnz06 Ben 🙋 030215 GKP22 Şehir hastanesi dikkatimi çekti 😂 kaçıncı haftalardasiniz bastan beri mi gidiyosunuz
Patasana_ zippirana Bende Keçiören MedicalPark’a gidiyorum. Hangi doktora gidiyosunuz denk gelmişizdir belki 18+4 benim de 😊
balarisi06 Humanur2021 canım bende etlik zübeydeye gidicem hangi poliklinikten alıyorsun randevunu? İlgileniyorlar mı?
Brcadn Humanur2021 merhaba ben de oraya gidiyorum kaç Haftaliksiniz cinsiyet öğrendiniz mi hangi doktordan memnunsunuz 🥰🙏
Burcuyldzbenli Humanur2021 bende oraya gidiyorum 39+5 olduk ama israrla gelmiyor hastaneden suan memnunum insallah dogumda rahat gecer