Peliiin aynen öyle ben üç tane almıştım ne olur ne olmaz diye kutu açtım hiç beğenmedim biri bozuk çıktı birini üç gün önce yaptım çıkmadı. İşte en son yaptığımda adete 2 gün vardı akşam üzeri yapmıştım. Testin üzerinde de hiçbişe yazmıyor hayatta çıkmaz dedim ama çıktı o günü asla unutamam😃Ama senin değer daha düşükken algılamış gerçekten hayretler içindeyim. Bence de önerebilirsin😆 Allah devamını da nasip etsin inşallah🌼