Daniay Merhabalar 🌸 Emzirme koltuğu aldınız mı yada alacak mısınız bebek odası için ben çok seviyorum ve beğeniyorum da ama çevremdekiler kullanılmadığını söylüyorlar sizler kullanıyormusunuz
Omerhatice Daniay bende odasında bir tane berjel var oda biri falan gelirse orda oturmaya yer olsun diye Emzirmek söz konusu olunca sokak hariç bulduğum her yerde çömelip veriyorsun çünkü hele.bide acıksinlar kıyameti kopariyorlar ayakta bile veriyorsun yani🤣🤣
Portakalgeliyor Daniay evlenmeden önce sallanan sandalye almıştım odamda kullanıyordum kitap okurken vs sonra çeyizime koyup getirdim allah nasip ederse kullanmak istiyorum 🌸🙈🤰🏼
fatmaa3440 Daniay ben almadm ama ilk 7-8 ay yatak odamda iki tane kol dayamalı koltuk sandalyemle fiskos masa vardı masaya bez pamuk su kıyuydm gece de puf koyuyodm ayaklarmın altına uyuya kalırım bebiş dğşer dye 😅 ama kesinlkle emzirme yastığı al canm
Daniay Epifenomen Haklısınız. 🤩 Ben kullanırım diye düşündüm beşiğin yanına koyup emzirip biraz sallayıp beşine koyarım diye dekor açısından da güzel geldiği için sanırım bilemedim
Ahsen007 Almayı düşünüyorsanız Meltem mağazalarında teşhirdeyim emzirme koltukları bin liraydı en son arayıp bi isterseniz yaşadığınız ilde varsa
Daniay Ahsen007 Ben Almanya’dayım ordan bakma şansım yok maalesef ama Ikea dan alırım sanırım teşekkür ederim öneriniz için 🌸
Ahsen007 Anne_Karina görsel denk geldı dıye rastgele linkledim attım Meltem mobilyanın online sitesinde ve instada vardı .Ben Antep’te yaşıyorum burda varmış dedıgım fıyata
Daniay fatmaa3440 Evet emzirme yastıgı alıcam mutlaka bende koltuk ve bir puf almayı düşünüyorum 6 aydan sonra odasında yatırmaya başlıcam çünkü 🌸
Beyzan Daniay bebegi her zaman odasında emziremiyorsunuz Malesef özellikle bir iki ay sonra sık emiyor ama uyumuyor sonrasında emekleme donemi vs derken odada geçirilen zaman iyice azalıyor koltuk da belki günde 1 kere kullanılan bir dekor olarak kalıyor.
Daniay Beyzan Haklı olabilirsiniz çünkü sürekli eklenen yeni oyuncaklar da olacak oda daha kalabalık görünebilir ama bebek odamız çok küçük değil geniş Ben hep bebeğimin odasında vakit geçiririm diye benimde bir köşem olsun istiyorum 😂🌸
fatmaa3440 Daniay aynen bide emzirme sandalyeleri eğik belinz ağrıyabilr dik bir şeklde oturmak daha rahat kesinlkke
fatmaa3440 EbruAdem baby&plus almştm ben hatta eşim yedek kılıfınıda buldu bazen kusabiliyo felan biz uuzunca bi süre kullandk onda uyudu kızım hala taş gibi şmdi oğluma kullancm