Ebru-001 Kızlar 25.haftadayız sanki maraton koşmuşum gibi bacak ve ayaklarım ağrıyor sizde de var mı böyle bir durum
_Elifffffff_ Ebru-001 bende 23 haftalik hamileyim bacaklarimin içi çok ağrıyor sanki zonkluyor biraz magnezyumun faydası oluyor bana
minikbirkiz Bende de aynı durum var 20 haftalığım, sanki ayaklarım ve bacaklarım saatlerce yürümüşüm gibi zonkluyor damarlarım ağrıyor gibi
Seses Ebru-001 bende 36 hafta olucam yarın inşlh ayaklarım bi şişmiş ellerim bacaklarım ayağa kalkınca oram bille agrıyır 🤪🤪🤪😥
Ebru-001 drn05 ay çok zor bir durum dikkat edin geçmiş olsun saglıklı olsunlarda çekicez mecbur kuzum😂
Littlespy drn05 ben de aynı durumdayım. Bacaklarım aşırı ağrıyor ve çok nadir kramp oluyor. Doktor vermedi bana da ek bişey ☹️ zaten folik asit katkılı multivitamin kullanıyorum ondaki vitaminlerin yeterli olacağını söyledi. Doktoruma güvenmekten başka yapacak bişeyim yok🤷🏻♀️😃
drn05 Ebru-001 öyle artık takmıyorum yani yapcak bişey yok. Kilom falan herşey çok normal suyu, sodayı eksik etmiyorum. Ödem, şişlik, çatlak hiçbirsey yok varis var 😅 olcağı varsa oluyor yani napalım bizimde böyle geçmicek demekki