Minikmucizembenimmm Kızlar 16 hafta içindeyim baştan beri hep nabız yüksekliği var kan sulandırıcı da alıyorum 110 civarında çok mu yüksek sizce
Busraaa1919 Minikmucizembenimmm benim gebelik boyunca 100 den aşağı düşme yatarken bile 100 atıyordu hareket edince resmen kalbim boğazımda gibiydi doğumdan sonra geçti çok şükür gebelikte normal dedi doktor kardiyolojiye bile gittim bişey çıkmadı
Minikmucizembenimmm Busraaa1919 bende biraz hareket ettim bugün hemen yorgun düştüm ya umarım bir şey yoktur