Znrr burdaki çilekler tatlanmaya başladı öncesinde hiç tadı yoktu ama 3 gün önce aldım baya çilek tadı vardı öyle şeker filan da değil🤔 ben yalovada yaşıyorum burda sermayecik köyünde yetişiyor çilekler ordan taze taze geliyor çok hoşuma gittiler 😂 gdo varsa da çok lezzetliler valla ne yapayım😂