Papatyaberen Merhaba hanımlar 31+3 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri vajinamda bir anda aralıklarla oluşan sancı hissediyorum ve bebeğimi çok aşağıda hissediyorum neredeyse doğacak gibi o kadar aşağıdaki hareketleri benim gibi olan var mı aranızda
Emel38 Papatyaberen doktorum belinDe ve yanlarinda ağrı olursa baş aşağı indi, altta ağrın olursa ayakları aşağıda hala ona göre telaş etme demişti..uzan ayak altına yastık koy yukarı çıkıyor bebek..ben öyle yapıyorum..