Anne_adayi33 amin sağolun bebişten anca fırsat bulup yazdım kusura bakmayın benim bebeğimi görünce tansiyonum çok yükseldi bir anda mutluluktan heyecan yaptım herhalde direk sakinleştirdi verdiler ben ne ara ameliyat oldum da bitti farkında bile değildim öyle söyleyim size ama ben özelde yaptım ☺️☺️ Onu da belirteyim devlette aynıdır ama