kbratysyg ben hamile kalmadan iğneye başladım oksapar 4000 olarak 27 haftalik oldum simdi Dr bebek büyüdükçe iğne dozu yetmeye bilir dedi faktör 10 testi yaptım doz testi yani sınırda çıktı normalde ben Tuncelideydim esimin gorevinden şimdi Kayseri’ye ailemin yanına geldim burda doğum yapcam Dr kimseyi bilmiyorum iyi bir Dr bulsam bu yaptığım doz testini de sorcam . Mustafa Baştuğ dediler bilgin varmı ondan.