Merhaba kızlar
19+4 haftalık hamileyim 2 sene önce taş düşürdüm
Sağlık ocağına idrar kan rutin testleri vermeye çağırdılar idrar testimde kalsiyum oksalat kristali 6 çıktı sağlık ocağındaki hemşire aradı kum döküyor olabilirsin falan dedi ama ağrım falan yok ürolojiye veya kadın doğuma git dedi
başına gelen var mı acaba