Anne060606 benim de öyle 29 haftalık olacağım hala beyaz akıntı ve şeffaf sıvı var çamaşırimda gün içinde 2-3 kez çamaşır değişiyorum bazen enfeksiyondan korktuğum için. Ama Dr her muayenede suyu çok iyi diyor özellikle de sordum ama emin olun bizimle aynı durumu yaşayan çok anne var. Ki benim ilk gebeliğimde suyum gelmişti 39. Haftada o bardaktan boşalır gibiydi. Sızınti şeklinde olur mu diye korkuyorum hep ama çok şükür bir sorun olmadı şu ana kadar