Zeynep1993 menopur ağır bir ilaç evet ama bende sorun olmadı değişimli olarak karnımdan vurdum hepsini. Şişkinliğim oldu kasık ağrılarım hep oldu birde iğnelerimi kullandığım süreçte apandisten hastaneye yattım baya zorlu geçti ama atlattım çok şükür. Transfer olmadım daha çok yumurtam toplandıği için, birde içerde de bıraktı onun içinde 3 gün cetrotide vurdum opu dan sonra. 2 adet sonrasına transfer olcak ilk adetimi oldum diğer adetime 15 20 gün falann kaldı beklemedeyim🥰