Yasemin2626 2 ismi olan kimsenin memnun oldugunu gormedim. bence hayatin her doneminde zorluk yasaniyor. bu nedenle, ilerde cocugun kullanirken mutsuz olmayacagi tek isim konulmali. Yani buyuklerimizin isimlerini koydugumuz cocuklar, ilerde 2. Modern ismi kullaniyor madem. Ne diye diger eski ismi koyuyoruz ki?