Cagsel Merhbalar yaz için efil efil 2-3 elbise almak istiyorum hem doğum öncesi hem sonrası giyiyim diye . ınstagramdaki bade butikten alışveriş yapan var mı güvenilir mi ve ürünleri kaliteli mi?
mrsbiyolog Cagsel oradan almadım ama trendyoldan görsin hamileden elbise ve gömlek aldım çok güzeller aklınızda bulunsun ☺️ https://ty.gl/fy34vk57 ve https://ty.gl/dvlmuutq elbiseyi rahat olsun diye düşünerek 40 almıştım ama 38 alsam daha iyiymiş. Normalde de hamilelik öncesi 36-38 beden giyiyordum ben. Gömleği 38 aldım tam üstme göre oldu.
Sedakbyk Cagsel bade butikten alisveris yaptim urunleri hem kaliteli hemde hizli gonderiyolar guvenilir .
Cagsel mrsbiyolog çok güzelmiş ben doğum sonrası da giyebiliym diye hamile markalarına bakmıyordum sizin aldıklarınız da sonra giyilebilir mi ? açıkçası bir kaç ay için almak istemiyorum