Nesliserhat hyatım bebeğe bişey olmaz ama sana olabilir bende kusmaktan yiyemiyodum doktora gittiğimde keton değeri diyolar onların negatif olması gerekirken pozitif çıktı bebek besin alamadığından karaciğerimdeki yağları parçalamaya başlamış artık firek serum tedavisine başladılar eğer yemek yemesende bebek senden besleniyo buda senin vücuduna zarar veriyor ben biraz daha geç kalsaydım hastaneye gitmekte karaciğer yetmezliğim başlıycakmış benim kusmalarım hala devam ediyo ilk 4 ay sürekli yattım kusup yiyemediğim için keton değerim hep arttı, inşallah sende öyle olmaz sende dikkat et katı gıdalar tüketmeye çalış katı gıdalar mide bulantısını daha aza indiriyo haşlanmış patates haşlanmış tavuk yumurta falan ye mesela şimdiden geçmiş olsun canım 😘