[silindi] Kızlar merhabalar, şu anda 23. Haftamizdayız bebek odası yapmak istiyorum ama sizce çok gerekli mi çok heveslendim. Bir de bu cibinliği olan çok tatli sepet beşikler var onlardan da almak istiyorum alıp memnun kalan var mı
Cansu-13 [silindi] benim bu üçüncü gebeliğim bence şu anda çok gereksiz zaten 2 yaşına kadar sizin yanınızda uyuyacak ben almadım yanımdan ayıracağım zaman oda yapıcam
Cansu-13 [silindi] Meltem mobilyadan 60/120 lik anne yanı beşiği aldım eşyalarını da büyük kızımın oda takımında 5 çekmeceli komiksin vardı ona koydum
Bahardali [silindi] 1.5 yaştan sonra oda ihtiyaç oluyor. Ama yatak odanızda ona ait bir dolap ya da oyuncak bez vs düzenleyecek yeriniz yoksa. Yatmasa bile düzen açısından ihtiyacınız olabilir
Susamtanem2 [silindi] Açıkçası söyleki kendi eviniz ve boş odanız varsa kesinlikle yapmalısınız imkanınız doğrultusunda kızım doğmadan önce odasını hazırladım iyi ki öyle yapmisim pandemi var çocukla mağaza mağaza gezip bakamazdim bı de eşim de bende hassasiz yok ne boyası kullanılmış yok nasıl olmuş derken baya araştırmıştık önce Montessori istedim ama yere yakın olması temizliği derken vazgeçtim büyüyen beşik aldık 80140 olmsi lazım büyüyünce 80180 oluyor altı küçük küçük çekmece yerine tek kişilik yatak konacak şekilde yaptırdım ilk 6 ay yanımda uyudu 7. Ay odasına geçirdim dar alanı sevmediği için beşiği soktuk 80*180 de yatmaya devam etti altada yatak koyduk böylelikle korumalık almaya gerek kalmadı düşse de uyumaya devam ediyor dolabı da 3 kapalıydı ben alırken 2 bine aldım şuan 5-6 bin hem zaman hem bütçe ve çocuğun kendine ait alanı olması adına ben oda yapılması taraftarıyım kızım eve gelen her arkadaşını odasına götürür gösterir oynar 3 yaşında gerçi bazen bize kızıp ergenlik bile yapıyor odasına gidip 🤣
Asyaayaz1 Canm odanız varsa tabiki yapabilirsin bende öyle yapıcam halasıda hediye olarak sepet beşik alcak bi kaç ay yanımızda yatması için zaten normal beşik yatak odama sığmaz 7 8 ay Yanımda yatırıp ayırıcam
[silindi] Asyaayaz1 evet canım var boş odamız, sepet beşik kullanışlı olur mu acaba bende çok istiyorum almayı kararsiz kaldimm🤍
[silindi] Bahardali haklısınız kıyafetlerini koymak için eşyalarını felan düzenlemek için gerekli olacak 🎀
Asyaayaz1 [silindi] boyut olarak iç genişliğine bakarak alabilirsin cnm 7 8 ay yatsa Yanımda yeter zaten 🌸
[silindi] Susamtanem2 ayy harika o günleri biz de görürüz inşallah 😂😂teşekkür ederim düşüncelerinizi paylaştığınız için♥️♥️
[silindi] Asyaayaz1 ay çok iyi olur o zaman 🤍 benim ilk gebeliğin de bebek 2 yaşına kadar yanımda yatar sanıyordum hicbisey bilmiyorum henüz 😂😊
asyahumam [silindi] oda olarak değil ama dolap sifonyer gerekli bence 😍 minik minik ama çok eşyası oluyor almışken yanına da beşik alırsınız takım gibi yaparsınız sonra büyüyünce de yatağını aliRsiniz ben öyle yapacağım inşallah 🤗
[silindi] asyahumam haklısınız mutlaka kıyafetleri için gerekli olacak ufak tefek bir dolap sifonyer 😍
Asyaayaz1 Bahardali canm oğlumda 6 7 ay itibariyle doktorum yavaş yavaş yeni düzenine alışması için ve psikolojik olarak ayırmamı istemişti o şekilde yaparak gerçekten zorluk çekmedim tek problem git gel oluyordu 😀
Bahardali Asyaayaz1 benim doktorum 1 yaş demişti. Gerçi bence hiç problem yok 30 yaşına kadar beraber yatacak değiliz. O ne isterse o.
Asyaayaz1 [silindi] canm herkesin farklı tercihi ama doktorumuz psikolijik açısından ve düzene alışması için o şekilde yaptırmıştı nasipse bundada öyle yapıcam🌸
[silindi] Asyaayaz1 haklısınız kesinlikle uzman görüşü almakta fayda var bende o şekilde danışırim doktorlara inşallah ♥️