3MelekAnnesi3 Loveme sadece selim cok kibar geldi söylemesi kolay Uraz. Ve yagız hep sesli harflerden okusan isim oldugu için ben pek söylerken kalın cıkan isimleri sevmiyorum
AlpHan Loveme uras yeğenim yağız Alp oğlum ikisi de çok çok güzel isimler ama oyum oğlumun adaşı olmasından yana
ipekursat AlpHan aaa kullanıcı adınızı görünce dikkat ettim Allah izin verirse oğlumun adı Alphan olucak ve çok kişi de yok sizde mi koyucaksınız🥰
AlpHan ipekursat yağız Alp büyük oğlumun adı Yavuz Han yeni doğan bebeğimin adı ikisinin ikinci adıyla kullanıcı adımı oluşturdum ama Alphan çok güzel bir isim sağlıkla doğsun inşallah yavrunuz
3MelekAnnesi3 Loveme hayırlısı olsun inşallah canım benimde oglumun ismi Mert Ali 2 ogluma da Metehan düşünüyorum nasip olursa bakalım abisinin ismine yakın olsun deşdm6
Loveme 3MelekAnnesi3 evet o anlamıda var birde dikilen dipçik tarzı bi anlamıda varmış bize bu anlamını bir akrabamız söylemişti
3MelekAnnesi3 Loveme cok arastırdım ama elime bu anlamda Baska anlam gecmedi cnm akraban nerden duymus o anlamını mereka ettim zahmet olmazsa Bi vakit sorup bana haber eder misin
Loveme 3MelekAnnesi3 Türkçe dil kökenine sahip Mete ismi, Büyük Hun İmparatoru ile ilişkilendirilmektedir. Bunun yanı sıra ismin kelime manası ise “topraktan yapılmış ibrik” anlamı taşımaktadır. Bunu göndermiş ibrik anlamını söylemiş dipçik değil
3MelekAnnesi3 Loveme hmm Allah razı olsun kuzum ibrikte pek kötü bişey degil yaa 😂sonucta eskiden annem içine su koyar abdest alır ya da su ısıtır camasırlara onla döker yıkardı ne bilim pek kötü anlamı yokmus 😂