15 haftalık olduk ama iki gündür çok şiddetli baş ağrısı çekiyorum. Ensemden başlıyor sol tarafımda gözüme kadar vuruyo tansiyon sandım ölçtüm 11-6 nabz 102 çıktı. Migrenim vardı ama hamile kaldığımdan beri tutmamıştı.😞 şu Şanlı’nın mentollü merhemi var belki bilirsiniz başıma şakaklara sürüp masaj yapsam bi sakıncası olur mu acaba?