Gizemm18 canım ben de bir gece sancıyla doktora gittim bana böbrek genişlemesi var dedi hamilelikte olabiliyormuş parol kullanabilirsin dedi ağrı kesici olarak . Bende ağrı kesici kullanma taraftarı değilim. Ama o gece bir tane içtim. Sana şifasını söyleyeyim araştırdım ne iyi gelir diye. Yoğurdun yeşil suyu var ya . Mayalandıktan sonra ortaya çıkan su. Sabahları aç karınla muhakkak iç . Gerçekten ağrıyı kesiyor. Evde yoksa da birilerinden iste. Zaten o suyu çok sağlıklı normalde de . Ben faydasını gördüm seninde göreceğinden şüphem yok