Selamlar bir şey aklıma takıldı :)
9 haftalık ikizlere hamileyim özel hastaneye gidiyorum, doğumda orada olacak inşallah.
Doğum ücreti içinde 1 gece hastanede kalmak mı dahil?
Diyelim ki doğumdan sonra 3 gün kaldık 2 gün için extra ödeme mi yapmalıyız?
Daha önce böyle bir durumu yaşayan var mı?