elifnurrrr Sngl57 bende hünnap ın keçiboynuzu özünü aldım eczaneden kullanıyorum her gün 1 çorba kaşığı bi zararı olmadı daha ama mutlaka doktorunuza danışın
Pelin__1 Sngl57 Bana demir ilacı aşırı kabızlık yaptığı için doktorum sabah aç karnına iki kaşık keçiboynuzu özü iç dedi. Soğuk sıkım ve şeker ilavesiz olmasjna dikkat edin