Mlkrfk -PembePapatyam- merhabalar 😇 özel Ümit hastanesi be gidiyorum muayene ücreti 200 TL ama diğer yapılan tüm tahlil ve tetkikler ekstra ücretli.
dlnyny -PembePapatyam- eskişehirden yakın zamanda taşındım taşınmasaydım kesinlikle samet temel e gitmek isterdim yunus emre devlet hastanesinde. Özelde ki doktorlar kadar ilgili yarım saat bebeğim pozisyon değiştirsin diye uğraştı heryerini ayrıntılı gösterdi tavsiye ederim.
Mervuras26 -PembePapatyam- Merhabalar 🙋♀️ Acıbadem’e gidiyorum muayene ücreti doktordan doktora değişiyor 225-275 arası
happypregnant29 -PembePapatyam- ümite gidiyorum normalde 200 ama eşimin işinden dolayı 175e geliyor indirimli dilek hanıma gidiyorum 30 haftalık hamileyim 😇
Fatmalina Vişnelik ümit hastanesine gidiyorum Sabahattin akyıla gidiyorum memnum fakat sezeryan diyor normal doğum istiyorum bilemiyorum
happypregnant29 Sevgi_123 evet Malesef o halleri. Nst ücreti varmış ayrı 30 tl dediler onun dışında kan idrar tüm tetkikler de ücretli yani bir tek muayene ücretiydi bu
Sevgi_123 happypregnant29 aşırı derecede pahalı ben Yalovada oturuyorum özel hastaneye gidiyorum muayene ücreti 85 lira yani 200 300 keri görünce şaşırdım
happypregnant29 Sevgi_123 ne güzel valla. Ben üniversiteye gidiyordum aslında ama doğumda refakatçi konusu sıkıntılı tek kişilik oda istediğim için özele geçtim. Sizin doğum ücreti ne kadar peki
Sevgi_123 happypregnant29 Normal doğum 3000 sezeryan kendin istersen 5500 zorunlu sezeryan 2700 ve bunlar tüm tetkikleri kapsıyor ekstra ücret ödemiyorsunuz
Sevgi_123 happypregnant29 aşırı pahalı ya gerçekten sanki sancıyı onlar çekiyor burda epidural da 200 lira fark oluyor orası resmen para tuzağı
happypregnant29 Sevgi_123 evet pandemi olmasa devlette yaparım cidden para tuzağı ama yapacak bir şey yok
Minerva26 -PembePapatyam- merhaba 🙋🏼♀️ Ben Acıbademe gidiyorum muayene ücretsiz doğumum da indirimli olacak
Mervuras26 Minerva26 hangi sigorta kapsamındasınız acaba ? Merak ettim ☺️ Özel sigortalar çok avantajlıymış
-PembePapatyam- Bende ümit hastanesine gittim iki kez evet biraz pahalı doğumu sordum onada 5000 dendi farklı hastanelervarmı araştırayım dedim. Burda yeniyiz bilmiyoruz pek hastaneleri falan
happypregnant29 -PembePapatyam- kime gittiniz acıbadem var daha pahalı sanırım bide Anadolu onunda fiyatı bilmiyorum açıkçası