Geçen haftalarda hastaneye gittiğimde sancı çıkmıştı 2 defa
Şimdi ise 2 gündür bebek hareketlerinde azalma var kasılmalarını hissediyorum, seğirme oluyo ama ben hıçkırıktır diyorum ama onun dışında hiç hareket etmedi dünden beri. Sağlık ocağını aradım çok önemli aksatma son haftaların, kordon dolanması olmuş olabilir dedi. Kendi doktorum zaten erken doğum deyip duruyordu bide bebek hareketsizliği oldu 2 gündür
Başına gelen var mı ?
Yarın doktora gideceğim dualarınızı eksik etmeyin. 😥