Merhabalar kızlar ❤️
19 aylık bi kızım var, birde 5 aylık hamişim 🥰
Sizlere danışmak istediğim şeyler var. Yardımcı olursanız sevinirim 😘
Kızıma aldığımız beşik ahşap anne yanı sallanır beşikti, 4 yaşa kadar kullanılabiliyor. Şimdi sürpriz bir bebeğimiz daha oldu ❤️ ikisi doğumdan sonra aynı beşikti yatamaz, kızım 2 yaşında olacak ve çok dağınık yatıyor. 2. Bi beşik almalı mıyım sizce? 2. Bebeğim 1.5-2 yaşına girince odalarını ayırırız diye düşünüyoruz. Gurbette yaşıyoruz, seneye de tayinciyiz nasıl bi eve gideriz bilmiyorum, oda 2 beşiğe müsait olacak mı olmayacak mı? Hepsi bi muamma 🙄