RH38 111 bende surda bekliyim benim bebekte döndü galiba pozisyon aldi bacak kasik agrisindan uyuyamiyorum yürüyemiyorum carsamba randevum var bi hastaneye gidecrgim
esraizmirli 111 29. Haftadaannberi doğum pozisyonunda bebeğim 39+4 oldum hiçbir sakıncasını görmedim 😃
Cylncyln_01 111 daha erken dönen bile bebekler var canım benim ki 30 haftalikken döndü şuan 34 hafta olduk karnım aşırı aşağı düşmüş durumda 😊
111 civciv1520 bilmem kadın doğuma gitmedim bugün üroloji böbreğime baktıktan sonra söyledi 29 da da aynı pozisyondaydı yine üroloji de bakmıştık o yüzden soruyorum 😊
Sussam Benimde cok erken 30 yada 31de döndü suan 38.haftadayiz bir sıkıntı olmadı bu zamana kadar , ama haftalar geçtikçe yaptigi baskı artıyor tabiki 😂 Allah saglikli doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
yesilkahve Benim bebeğim 26 haftalıkken kontrole gittiğimizde dönmüştü doktor çok iyi dedi, şuan 30+5 teyiz 💜
paradiseeeeee 111 hayır cook normal benimde 30 dan sonra döndü olması gereken o doktor gayet iyi dedi bana
Zasya 111 kızım 28. Haftada kanala girdi, rahim ağzı boyunla alakalı, benim uzun olduğu için 40 hafta da doğum yaptım ama erken doğum riskim hep vardı
Zhrblt 111 emin misin kuzum belki eminsindir ama banada dediler ki bebek geliyo nası yaa gerçekter mi dedim yani kanala girmiş dediler. Şaşırdım bi yani. Sonra aylık kontrole gittim doktor hayır öyle bişi yok sen gittiğinde bebeğin başı aşağıda olmuş olabilir ama kanala girdiği anlamına gelmez kanala girse zaten doğum yakındır vs diye söyledi bak dönmüş kafasıda yukarda şimdi dedi bana gösterdi iyice anlattı şimdi karnıma dokunarak kafasının nerde olduğunu anlayabiliyorum kendim 🤷♀️🙆🏻♀️😀 yani yine bi yanlış bilgi kurbanı oldum her zamanki gibi 😀
icimdekikelebek 111 24 den sonra döner normal demişti ben 30 da rasgele bası aşağıda dedi doktor öyle sordum dönmüş mü diye normal 24 den sonra döner zaten dedi
Mercimek26 Benimde 28+5te baş aşağı dönmüştü. Şu an 31+5 teyiz bi sıkıntı olmadı şükür. Normal yani bu haftalarda baş aşağı olması.
Meryemkale 111 benimki 28den beri baş aşağı duruyo şuan 34+5 haftalığız iyice aşağıya indi dedi doktorum 36da çatı muayenesi yapıcak çünkü iyice baskıları arttı göbeğim düştü🤷♀️
111 Meryemkale göbeğim çok yukarıda benim daha düşmedi 32.hafta bebek doğum pozisyonunda ama göbek bayağı yukarıda
Bahardali 111 ilk oğlumda ikincide 22 hafta itibariyle baş aşağıya döndü bir daha da yukarı dönmedi. İlki 34. Haftada başka sebeplerden eeken doğdu. Bu henüz 26. Haftada. Endişe edecek bir durum değil nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın
esraizmirli aseldurum bende aynıyım perşembe günü zorunlu sezeryan olacagım ☺️ Bebeğim kilolu kanala giremiyor malesef ☺️
Senemunlu 111 benim ilk gebeligimde 28 haftalikken donmustu bence erken degil gibi ama doktorun ne diyor
cemreninannesi67 111 benimde 26. haftamdan beri doğum pozisyonunda önemli olan kanala girip girmemesi
111 cemreninannesi67 üroloji böbreğe bakarken öylesine baktı bebeğe kanala girip girmediğini bilmiyorum coktandır kadın doğuma gitmedim girerse farkedermiyim sıkıntı olur mu