ArminN nacizane fikrim olarak bazı yorumlarda eski çamaşırlarıma devam ederim diyenler olmuş. Bende 28 hastalığım. 55 le hamile kaldım 61 kg oldum şu anda. Hamile çamaşırları insanın karnını sardığı için ayrı bir güven hissi veriyor ve pamuklu oldukları için çok sağlıklılar ve kolay temizleniyorlar. Ben e bebekden indirimle almıştım 10 tl ye. S-m-l beden e kadar kullanarak geldim bu güne. Birde sıkarak vs.bebeğin gelişimini engelleyecek bi durumda değil, sıkmıyor ama bedeni kavrıyor. Bilginiz olsun. Tabi tercih sizin. Ben böyle imkanlar varken kullanmaktan yanayım 😊