Az önce resimleri yüklemeyi beceremedim😅
Şimdide yetkiniz yok diyor o yüzden tekrae açıyorum.
Ben oda takımı almayacağım ama bebek odası yapacağım sadece beşik ve dolap olacak beşik bunu beğendim

Dolap olarakta bunu beğendim

Sizce nasıl birbiriyle uyumlu mu?
Beşiği beyaz mı alsam
fiyat olarak baya piyasa altı sizede fikir olsun diye silmedim.