123iremsu Naptınız neler aldınız cinsiyetler bellimi yazın bakalım konusalım kaçıncı gebeliginiz 🤰🤗♥️🌸🦋
K_Klc2701 123iremsu merhaba bende 20+6 yım kızım olcak nasipse 🥰🥰 biraz hareketli yavrumla uyumak bize zor oldu ama o kıpırdayınca bende çok mutlu oluyorum 🥰🥰😍
Serpilbb 123iremsu bende 20+6 yım çarşamba öğrenicez inşallah cinsiyeti daha göstermedi 😂 beşik puset bebek arabası aldım iki cinsiyetede gidecek şekilde kalanlarda yavaş yavaş halledicez inşallah 😄
Pey Merhabalar, ilk gebeliğim benim bugün 20 + 1 olduk oğluşumla 😍🤲🏻 Çoğu alışverişini yaptık özellikle büyük parçaları öncelik olarak almayı tercih ettik. birtek kıyafetleri ve nevresim havlular ve kozmetik ürünleri kaldı gibi görünüyor. Birde kendime yapacağım alışveriş 🙈 bu hafta doktorumuz plesentamın aşşada olduğunu doğum kanalını kapadığını söyledi kendimi yormamı söylediğinden genellikle istiraat ediyoruz 😞 ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir dedi. Yukarı çıkmaz ise sezeryan olacak dedi biraz moralim bozuk ve bayağı korktum hareket etmeye korkar oldum ama sağlık herşeyden önemli. 20.haftada olup böyle bir durum yaşayan varmı? Sizin nasıl gidiyor bu haftalar? 😊
123iremsu Pey canm hic moralini bozma bende sezeryan oldum bebisimiz saglikli olsunda gerisinn bi onemi yok kendinide sakin korkutma masallah herseyini almissin bende kendime alisveris yapicam insallah 🥰🌸
123iremsu K_Klc2701 ya canm ne gzl hareketlerini hissediyosun bizimkide tembel fazla hissetmiyorum 🥰🌸
Minikkoalaveannesi 21+5 olduk oglusumla. Ara sıra çok hareketli ara sıra çok uykucuyuz. Onun haricinde iyiyiz 😍
Mom040 İlk gebeliğim, oğlum olacak. Odası, arabası, bakım ürünleri ve havlusu kaldı bir tek. Odayı da bu ay sonu ya da bir dahaki aya halletmeyi düşünüyorum.
123iremsu Mom040 insallah halledersin kuzum benimde herseym var birz kendime alisveris yapmam gerek 💐🌸
babymert061 Merhaba 20+6 yım bende oğlum olcak inşallah. Ama ben bebeği çok hissetmiyorum arada böyle pıt pıt ediyor bebek mi onu bile anlayamıyorum sizin hareketler nasıl acaba 🤦♀️
123iremsu babymert061 kuzum bende ayni pek hissetmiyorm doktor tembel biraz dedi arada cok nadir hissediyorm demekki bebislerimiz uyusuk 🤗🌸
Pey 123iremsu çok teşekkür ederim stres yapmamaya çalışıyorum dediğin gibi sağlıklı olsun bebişlerimiz önemli olan o 🙏🏻😌
Drymomm 123iremsu aynen erkek senesi benim bi kızım vardı bide oğluşu tatcam allah iZin verirse 🙈 bebek hareketlerine gelince ilk hamilelikte geç hissedilir deniliyo ben zayıf biriyim o yüzden 2gebeliktede erken hissettim şuan oturdum müddetçe gümbür gümbür
123iremsu Drymomm vayy be bende tik yok sadece geceleri bnmde bi kizm var bende oglusu tatcam bakalim hayirlisi 🤗
Drymomm Birşey sorim hazır aynı haftalardayken bugün kasık altı agrım var hani idrar yolu enfeksiyonu gibi otururken uzanırken değilde ayağa kalktımda yürümemi ve dik doğrulmamı etkiliyo baya agrıyo
123iremsu Drymomm cnm saglik ocgina gt bi kan idrar tahlili ver ordan cikar enfeksiyon varsa ilac verirler bide kndinizi sicak tutun ayaklarnizi usumeyin 🌸
Drymomm 123iremsu ama çok dengesiz mesela 2gün ben hep dürtüp uyandırdım oynasın diye bazen de çok fazla
Drymomm 123iremsu aklıma geldi eşim pozitif karantinadayız bide çok ayaktayım arkadş ayakta oldun için dedi
123iremsu Serpilbb iyi yapmissin kuzum napalim insan merak ediyor bisiler almak istyor insallah gosterir kendisjni artk hanimefendimi beyfendimi 🤷🤗🌸