Hanımlar 35+5 e kadar normal geldim şükür, ama bugün doktor ciğer geliştirici ve kan sulandırıcı verdi, bu zamandan sonra bunlara başlayan var mı benim gibi? Normal olsun diye düşündüğüm doğumu etkiler mi? Bacağımda bi morluk oldu o yüzden fibrinojen birazyüksek çıktı diye verdi sanırım, kan sulandırıcıyı kullanırsam durmaz mı kanım doğum başladığında hastaneye yetişene kadar 🙈 kafam allak bullak oldu beni bilgilendirin nolur 🙏🙏🙏🙏🧐