MeliSeliMelih Kızlar 36+3 günlüğüz dün gece şiddetli bel ağrısı yüzünden hastaneye gittik… Nst’de sancım ve kasılmam çıktı serum takıldı sonra düzene girdi… Bu şekilde olupta doğum kaç gün içinde gerçekleşti bilgi verir misiniz ?
Sadu44 MeliSeliMelih kişiden kişiye değişebiliyor sanırım bende 37+4 deyim 33 den beri bu şekildeyim ama böyle olupda hemen doğumu olanlarıda duyuyorum
Yagmur58 MeliSeliMelih bende cumartesi ödem için gittim sırtımın ağrısı belime vuruyordu Sancim cıktı yatırıyorlardı istemedim imza atıp çıktım hala aynı sırt ağrısı var
MeliSeliMelih Yagmur58 bana serum takıldı imza atıp izin verdim seruma çok şükür geçti belimin ağrısı 🌸🤲🏻
Yagmur58 MeliSeliMelih bende devam 😃 bugün doktora gittim ara ara kasılmalarım cıktı yine bende 36 haftalık hamileyim
MeliSeliMelih Yagmur58 hayırlsıyla 1 hafta daha durup sonra gelebilirler 37 normal doğum haftası olarak kbl ediliyor 😄