Emineyldzlrr ben de ilk başta 16.haftamda seğirme olarak hissetmiştim bebişin hareketini 😍 evet o hareket senin minicik yavrunun sana ilk tepkileri annesi. Biraz daha zaman geçsin daha çok hissedeceksin, ben 22.haftamdan sonra daha belirgin hissetmiştim. Şimdi 30+5 teyiz ve hareketleri yüzünden uyuyamıyorum öldürüyor beni tekmeleri kaymaları 😄