Asyaayaz1 Kızlar kafama takılan bişey var Allah’ın izniyle Doğuma gideceğiniz zaman ana kucağımı götürüceksiniz yoksa pusetmi kimi puset oturma pozisyonu olduğu için yasak diyor kimisi kesinlikle puset diyor 🙈
Lulemom Asyaayaz1 puset oturma pozisyonunda falan değil. Bebekler 6 ay anne karnı pozisyonunda dururlar. Pusete koyduğun zaman bebeğin sırtı yerde ayakları havada gibi oluyo. Olması gereken pozisyon yani. Hem sağlık açısından hemde güvenlik açısından puset önemli
gulin-35 Asyaayaz1 oturma pozısyonu degıl kı sırtı tam desteklı ayrıca bız korkuyoruz ya bısey olur dıye gecen ay gıttıgımde benım bebegın ayagı anlında duruyodu 😀😀
Birdemetgul Asyaayaz1 Pusetle taşıması zor oluyor bebeği ben almıştım ama kullanmadım hem bebeği tasicaksin hem puset kendi ağır oluyo anakucagi daha iyi hafif hafif tasirsin bebeği kucağında